AngelicXine 梅嫚苡
我会很高兴如果有人为我设计了一本这样的书。
但是我知道某人不会有时间。
我不是一位爱强求,
明知不可能却吵吵闹闹要拥有的人。
所以,我选择,
既然没有人可以做给我,
我就给自己做了。
可以选择自己最喜欢的照片。

以其强求而让自己不高兴,
我选择自己讨好自己。

如果对方给不了浪漫,
那就自己制造好了。

生活是自己的,
多花一些时间去体会自己喜欢的事情
好过去烦恼别人可以为你做些什么

没有人可以永远给你制造惊喜,
如果自己也懒惰为自己制造快乐


COVER: Back (left) Front (right)
First page

Left page , right page 
照片大部分都是用手机拍的。
自己用photoshop收拾过颜色和质量。
最难的就是修饰那些用多年前的科技拍出来的照片。没有焦点,很暗,又模糊。




















Last page 



4 Responses
  1. iamenwan Says:

    I thought you say you prefer less photos de? But nice creation weii.. =)


  2. 恺歆 Says:

    I want to have one toooooooo~~


  3. ya, less photos. cz that time i cant find any photos. and then i found old hardisc.. got all the photos from my old hp.. and the quality really bad, so smaller photo is jz nice for the album. but each photo also need to edit... really taking all my time. Not enough rest in Intura and at home. Spending all my rest time for it.


  4. iamenwan Says:

    but at least it turned out nice! So is pretty worth it lo! =)


Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...