AngelicXine 梅嫚苡
最近都在积极地找Presint9,Putrajaya的房间。感谢朋友和姐姐都帮忙不停地为我找。那里居住的华人非常少,而多半房间都已出租。如果你们有房要出租,记得联络我。我需要Presint 9 的房间 ,必须靠近巴士站,因为我暂时都需要搭Nadi Putra的巴士上班。请电邮给我哦! jennymooi88@gmail.com


Hi there, I need a single room in Presint 9, Putrajaya. Preferably near to bus stop as I need to travel with the Nadi Putra bus. Please contact me through my email address:  jennymooi88@gmail.com
Thanks a lot!
0 Responses

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...