AngelicXine 梅嫚苡
For those who are new to my blog, I've just started my first podcasting for my Night Music Workshop. Do come back for more, if you like it. Thank you for visiting my blog. 
其实,原本不想刻意介绍我的夜坊音乐,因为才刚开始。不过,最近发现很多外国的朋友过来看我的部落格,所以就解释一下咯!不然,人家以为我的夜坊音乐只有一集。哈哈!我想这些外国朋友都是读我写的英文文章而来的吧?因为我有在那里介绍。至于我的夜坊音乐,我会继续做好它。谢谢收听。





0 Responses

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...